غرفه خودکار بالا در CICEE Changsha

May 25, 2021
آخرین اخبار شرکت غرفه خودکار بالا در CICEE Changsha

از 19 تا 22 اردیبهشتCICEEساخت و ساز بین المللی چانگشاتجهیزات نمایشگاه در چانگشا برگزار شد.به عنوان جدیدستارهماشین آلات ساختمانیصنعت، چانگشا است اکنون رهبری فناوری و تجارت جدیدمدل منn ماشین آلات ساختمانی صنعت در چین و حتی جهان.

بدون توجه به مقیاس، تعداد بازدیدکنندگان حرفه ای و تعداد 50 شرکت برتر شرکت کننده در این نمایشگاه،CICEE است قابل مقایسه با سه نمایشگاه بزرگ ماشین آلات ساختمانی در جهان.

آخرین اخبار شرکت غرفه خودکار بالا در CICEE Changsha  0

به عنوان یک تولید کننده پیشرو قطعات AWP در چین،بالا-خودکاربر تحقیق و توسعه و تولید قابل اعتماد تمرکز کرده استقطعات AWPمحصولات به مدت ده سال.بالا-خودکار در CICEE شرکت کردو brبایدمحصولات رقابتی ما، مانند سری Haulotte، سری Genie، سری JLG and و غیره، که هدف f هستندیا بازار ماشین آلات پلت فرم کاری هوایی.در غرفه، wدارندفرصت های بیشتری برای فنی حضوریبحث ها باسکوی کار هواییتولید کنندگان در این زمینه و بازخوردهای مفید زیادی از مشتریان به دست آوردیم.

در این نمایشگاه ارتباط عمیقی با هم داشتیمس باجریان ما مشتریانی مانند Zoomlion، LGMG، SINOBOOM و ... در عین حال نظرات و پیشنهادات مشتریان را در مورد محصولات Top-Auto نیز شنیدیم.Top-Auto willدرون نگری انجام دهید و تلاش کنیددرست راجاریکمبود در محصول،و ما امیدوارم بتوانیم محصولات و خدمات بهتری را در آینده به مشتریان ارائه دهیم.